Rolex Monte Carlo Masters'da Şampiyon Stefanos Tsitsipas!

Bugün youtube kanalımın 4. Doğum günü! Tam da bugün 4 yıl önce Monte Carlo izlenimlerim ve Djokovic konulu videoyu çekerek kanalı açmıştım. Aynı zamanda tenis twitterını keşfettim, instagramda binlerce tenis postu yaptım, yazılar yazdım. Bu süreçte beni izleyen, destekleyen, kanalıma abone olan, paylaşımda bulunan herkese çok teşekkür ediyorum. Yaklaşık 2 senedir benimle program yapan yayın partnerim sevgili Mert Ertunga’ya da kalpten teşekkürler!

Eda ve Mert ile Final Setinde bu hafta Monte Carlo Masters turnuvasını konuştuk. Turnuvada öne çıkan isimler, erken elenenleri, harika bir hafta geçiren finalist İspanyol Alejandro Davidovich Fokina’yı ve bu turnuvayı üst üste 2.kez kazanan Stefanos Tsitsipas’ı masaya yatırdık. Keyifle izlemeniz dileğiyle, bu videoyu isterseniz podcast olarak da dinleyebilirsiniz: https://spoti.fi/3vs9857 




Yorumlar

Popüler Yayınlar