Monte Carlo Rolex Masters

Teniste en çok toprak kortu seviyorum. Hem maçlar daha heyecanlı oluyor hem de kortun kendimne ait bir karakteri var bence. Dünyadaki en iyi manzaraya sahip kortlardan biri de Monte Carlo’da. Toprak kort sezonu açıldı ve heyecan başladı.

Bugün 3 tane ikinci raund maçı izledim. Önce bu turnuvayı henüz hiç kazanamayan Roger Federer, Radek Stepanek’i çok kolay geçti 6-1 ve 6-2 ile. Federer bu yıl iyi gidiyor, toprakta ne kadar şansı olur hep beraber göreceğiz.



İkinci maç, bence toprak kortun kralı Rafael Nadal ile soğuklardan Rusya’dan gelen Teymuraz Gabashvili arasında oldu. Şaşırtıcı biçimde Gabashvili sete Nadal’ın servisini kırarak başladı ve onu oyun anlamında zorladı. Skor 4-4 e geldiğinde artık Nadal rakibin direncini kırmıştı, ilk 6-4 kazandı. İkinci set daha kolay oldu 6-2 bitti.



Akşam üzeri Stanislas Wawrinka ile Marin Cilic karşılaştılar, zira pek oynamadılar. Çünkü maç tek taraflı ve bir antreman maçı gibiydi Stan için. Cilic hiç varlık gösteremedi, kendi attığı servisi dahi alamadı ilk sette. İkinci sette durum çok farklı olmadı , tüm maç 45 dakika sürdü ki erkekler tenisinde 1 setin ortalama süresi bu kadardır. İstatistiklere bakınca da anlıyoruz zaten: Cilic 20 basit hata ve sadece 7 winner ile oynarken, Stan 6 basit hata ve 22 winnerla oynamış. Stan’i seviyorum ve kazanmasına tabiî ki mutlu oldum ama keşke daha heyecanlı bir maç olsaydı.




Çok istiyorum bir Nadal- Federer , Djokovic- Wawrinka eşleşmesi olsun, doya doya bir tenis izleyelim.


*Fotoğraflar Avustralya Açık FB sayfasından alıntıdır.

Yorumlar

Popüler Yayınlar