Sezonun İlk Grand Slam Turnuvası: Avustralya Açık


Uzun bir aradan sonra herkese merhaba!! Kaç zamandır maç izleyemedim, zaman farkından dolayı da Avustralya Açık'ta ancak 6. günü öğle seanslarını yakalayabildiğim için çok mutluyum.
Bugün özellikle Federer - Tomic maçını bekliyorum. Bu ikili daha önce de karşılaşmıştı ve maç çok yakın geçmişti. Tomic kendi izleyicisi önünde oynayacak gerçi Federer her turnuvada çok sevilen bir oyuncu ama olsun bu maç biraz ortada gibi.

Maçlara geçmeden hemen turnuvanın ilk 6 gününe şöyle bir bakarsak herhalde Avustralya için en büyük sürpriz şampiyonluk umutları Sam Stosur’un daha ilk turlarda elenişi oldu. Kadınlarda Sırplar karşılaştı Ivanovic , vatandaşı Jankovic’i eledi. Rakibi Radwanska oldu, iyi mi oldu bilemiyorum çünku Radwanska çok formda ve çok sağlam bir oyuncu kanımca çok kolay geçecek Ivanovic’i, onu da göreceğiz. Masha dün oynanan maçta Venus Williams’i rahat yendi, maçın bir  kısmını banttan izledim, Venus olaya giremedi, tutuk kaldı, zaten eski formundan uzak ama ekstra bir donukluk vardı. Şu oyunuyla Masha diğer kardeş Serena’yı yenemez gibi gözüküyor olası bir eşleşmede. Azarenka yoluna devam ediyor ama henüz ondan bir maç izleyemedim, tam ne durumda form açısından bilemiyorum. Kadınlar cephesi fena değil, Alman Kerber ve Georges da bir üst tura çıktılar, belki Kerber bir atak yapabilir ama hep söylüyorum Serena varken bu isimlerin işi çok zor. Wozniacki’nin bugün maçı var ama Serena-Masha-Aga ve Vika-Anjelique’nin yanında kanımca pek şansı yok, bakalım belki gelişme kaydetmiş olabilir:) Turnuvada kadınlarda bu yıl 42 yaşında Japon raket Date-Krumm bir seri başını eledi, tabi ki büyük sükse yaptı, bu da hani bu turnuvanın önemli anlarından biri oldu çünkü open era dedikleri turnuvalarda maç kazanan en yaşlı kadın raket olmuş oldu:)

Erkekler tarafına bakarsak Djokovic çok formda, nerdeyse set vermeden oynuyor, Murray ın maçını şu an canlı izliyorum  rakibi karşısında rahat, maçı almak üzere. J.M. Del Potro gereksiz bir şekilde maçı zora soktu, Fransız Chardy ile oynuyor, setlerde 2-2 ve oyunlarda da 3-3- 3 beraber şu an, sıcaktan mıdır, gününde mi değil bilemiyorum pek kendi gibi değil.
Nadal turnuvadan çekildi mide rahatsızlığı yüzünden zaten sakatlığı tam geçti diyemeyiz. Ferrer iyi durumda yoluna devam, Monfils sevdiğim oyunu heyecanlı kılan bir oyuncu onun bugün maçı var. Erkekler cephesinde ilk 3 kayıpsız giderse eşleşmeler az çok Murray-Djokovic, Federer- Tsonga kıvamında ilerliyor gibi gözüküyor. Del Potro’dan bahsettim az önce, 5. sette dağıldı gitti, maçı Chardy aldı, bu Fransız raketleri pek sevemiyorum. Oyun tarzları çok sevmiyorum iki istisna var biri Tsonga, diğeri de Monfils, bakalım onlar ne yapacak.

Turnuvanın ilk 6 günü yaklaşık bu şekilde geçti, saat farkı maçları canlı izlememe engel, seyredebildikçe buradan yazacağım. Federer- Tomic maçını ayrıca yazacağım henüz başlamadı. İçimde kötü bir his var, Federer kaybedecek gibi hissediyorum, umarim yanılıyorumdur, birkaç saate göreceğiz…


Yorumlar

  1. Bu grand slam zaman farkı yüzünden seyirci sorunu yaşayacak... Biz pek seyredemiyoruz mesela...
    Kanallar da canlı yayın yaptığı için banttan tekrar veren kanal bulmak da zor
    2-3 maç anca seyrederiz gibime geliyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar