New Haven Open'dan Haberler

Dün gece beni takip edenler hatırlayacaktır, Anastasia Pavlyuchenko ile  Li Na'nın çeyrek final maçını canlı anlatmaya başlamıştım. Ama yağmur bizleri ayırmıştı:/  Amerikayla aramızdaki saat farkı da üstüne tuz biber oldu. Maçı bu sebeplerden seyredemedim ama sonuçları öğrendim. 

Dün akşamki maç için bir favorim yok demiştim. Hakikaten de maç çok ortada geçmiş, sonuçlardan da anlaşılıyor. Hemen söyleyeylim maçı Li Na 3 sette kazanmış. Setler 6-4, 3-6, 6-2 şeklinde gelişmiş. Böylece yarı finalde Li Na , Çek tenisçi Petra Cetkovska ile eşleşmiş oldu. Öte yandan bu turnuvanın son 3 senedir galibi ve Wta sıralamasında Dünya 1 numarası Caroline Wozniacki'de rakibi Christina Mchale'i 7-5, 6-3 olarak 2-0 yenip yarı finalde İtalyan Francesca Schiavone ile eşleşti. İşte bu maçı izlemek çok güzel olur:) Benim favorim şimdiden Schiavone. Neden derseniz, bence Schiavone Wozniacki'den teknik olarak çok daha iyi bir oyuncu, vuruşları çok daha sert, çok daha istekli oynuyor tarz olarak. Wozniacki'nin artıları muhakkak var ki bunların en önemlisi istikrarı, dengeyi kurabilmesi, konsantrasyonunu koruması ve geri de düşse maça geri dönmeyi bilmesi. Ama benim gönlüm Schiavone'den yana. Bakalım yarı final sonuçları nasıl olacak ve bu turnuvayı kim kazanacak??



Yorumlar

  1. Adsız27.8.11

    Pavlyuchenko Li ye göre çok zayıftı ama Li nedense Türk gibi düşünüp oynadı (ve oynuyor birkaç turnuvadır) Bu nedenle Li kaybetti. Kaybetmedi hediye etti...Bayram hediyesi :) EE Türk gibi düşünmeye başlayınca aklına bayram geldi galiba :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar