Şampiyonluğa adım adım: Serena Williams

US Open'da beklediğim bir önemli maç da Serena Williams- Caroline Wozniacki karşılaşmasıydı. Serena Williams 13 Grand Slam kazanmış, Amerika Açık'ı 3 kez kazanmış, kardeşiyle birlikte kadınlar tenisinde çığır açmış çok güçlü bir oyuncu. Son 11 aydır çeşitli sağlık sebepleriyle sıralamada gerilese de ki büyük bir bölümde maç oynamadı, bu şampiyonada ne kadar kaliteli bir oyuncu olduğunu pekçok kez göstermiş oldu. Daha öncede paylaştığım üzere kadınlarda şu an Serena Williams'ı yenecek bir oyuncu yok. ( Kim Clijsters'in sakatlığı ne durumda onu bilmiyorum.) Serena, çok formda, çok moralli, iyi bir ivme yakaladı, çok çok büyük bir sürpriz olmazsa 4. şampiyonluğunu bu akşam kazanacak.

Caroline Wozniacki dünyanın 1 numarası ve henüz bir Grand Slam kazanamadı. Pekçok tekler turnuvası kazandı, istikrarlı, dengeli, inatçı bir oyuncu. Ben kişisel olarak Wozniacki'nin Williams karşısında ne kadar oynayabileceğini, limitlerini görmek istiyordum. O yüzden bu yarı final maçı benim için önemliydi.

Maça bakacak olursak, Serena bu maça da diğer maçlara başladığı gibi yani fırtına gibi girdi. Çok yüksek düzeyde konsantre olmuş ve hedefe doğru ilerleyen bir hali var. Asla maça girememe gibi bir sıkıntısı olmadı ve öyle hızla rakibini baskıladı ki , dünya 1 numarası ilk set ancak 1 oyun alabildi. Burada Wozniacki'den benim beklediğim bu şoku atlatarak ikinci sette kendi düzeyini ve kalitesini göstermesiydi. Aslında biraz canlanır gibi oldu ama Serena Williams buna bir ölçüde müsade etti. Tamamıyla Williams'ın hakimiyetinde ve kontrolünde geçen bir maç oldu ve ikinci seti de Williams 6-4 alarak maçı kazandı. Finalde bu akşam henüz hiç izleme şansına sahip olamadığım turnuvanın 9 numaralı seribaşı Avustralyalı Sam Stosur ile karşılacak. Ben, Serena Williams'ın kazanacağını düşünüyor ve umuyorum:) Herkese iyi hafta sonları, görüşmek üzere..




Yorumlar

  1. Adsız12.9.11

    Wozz ablaya üzüldüm en azından finalde karşılaşmalıydılar
    serena artık emeklilik öncesi son şampiyonluğuna doğru ilerliyor...

    YanıtlaSil
  2. Adsız12.9.11

    Kaybetti serena
    Şmpiyonluğu alamadı ha haahaa
    Artık bi daha zor finale gelmesi
    şasını kaybetti ;:))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar